Mitt liv i ord och bilder....



lördag 13 februari 2010

Firar 1årig Förlovningsdag=)

Yes, idag har jag och min älskade varit förlovade i 1 år=) Känns som att tiden gått så otroligt snabbt sen dess...och iofs har vi snart varit tillsammans i 5 år och ibland kan det kännas som att det inte alls var så längesen sedan vi träffades=) Kan väl inte säga att det var "kärlek vid första ögonkastet" utan mer något som växte sig fram. Även om jag blev kär ganska så snabbt! Och nu står vi här, har köpt hus och har 2 underbara barn tillsammans samtidigt som jag fått 2 bonusar på köpet - vad mer kan man önska sig? Jag är lyckligt lottad, det vet jag, även om jag ibland klagar och gnäller...men det måste ju få vara tillåtet?=) Har alltid haft en dröm sen när jag var yngre; att jag gärna ville ha en längre mörkhårig kille med blå ögon, 2 barn, ett vitt hus på en kulle nära en sjö och sen få gifta mig stort...och ni som vet hur jag bor och har det ser att jag fått det mesta jag önskat mig=) I min dröm kanske jag inte hade tänkt mig ett så litet hus och att kullen skulle ligga bland massa gröna vyer osv osv. men herregud vad nära jag kom=) Jag är LYCKLIG på riktigt, jag känner mig inte längre tom & ensam som jag gjorde förr...jag känner mig komplett=) Älskar dig Magnus Olsson, även om du är en riktig slarver som aldrig kan hålla tider och få tummen ur arslet;) Puss!!!

1 kommentar:

T sa...

GRATTIS älskade ni! Va tiden går fort! Men nu är det väl snart dags för klockorna att ringa för er del?! ;) Magnus!!
Hoppas vi ses snart! Ha en riktigt mysig kväll nu!
LOVE YOU!