Mitt liv i ord och bilder....



måndag 22 februari 2010

Rockkväll=)


I lördags var jag & vänner på Hasselfors Wärdshus på Rockkväll=) Oj vad roligt vi hade! Så kul att komma ut och få umgås och bara vara och inte behöva "tänka"...iofs så här i efterhand hade det varit himla skönt om jag hade tänkt till de där sista gångerna så jag gick och hämta mina drinkar med red bull och jäger...fy vad dåligt jag mådde igår=/ Fast det var det värt! En lyckad kväll=)
Den som gjorde det möjligt för mig & Magnus att komma iväg var Eva, hon var så snäll och tog 3 av 4 barn, Dewin sov hos farfar=) Hon sov även kvar över natten så att vi slapp att å upp redan vid halv sju då Nellie vaknade.. Tack Eva Veva!!!
Igår hämtade vi även hit Alexander, finns det hjärterum så finns det stjärterum så att säga;) 7 pers på 80 kvm är inte att leka med för den som inte har kompetensen;) Känns som att jag ibland driver ett militärläger där det ska vara ordning & reda, rutiner och strukturer...giv akt barn!
Magnus är ledig från jobbet både idag och imorgon, för Emilia och Dewin har ju sportlov så då passar vi på att ha dem lite extra=) Imorgon ska vi in till Örebro och ta kort på alla 4 barnen, till Hej Baby sidan i NA=) Efter det ska vi till Skojlandet och möta upp Therese, Kim och lilla söta Cornelia som fyller hela 1 år imorgon=) Lilla stumpan...tyckte precis att vi var och hälsade på dem när hon var nyfödd...=)
Nepp nu kallar sysslorna; bädda, tvätta, städa, plocka, dammsuga, diska, byta blöjor ni vet=)

Inga kommentarer: