Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 18 februari 2010

Elton 4 månader



Idag är min lille Prinskorv 4 månder, stora killen ju! Tänk vad tiden går fruktansvärt snabbt=) För snabbt. Nu väger han hela 6570 g och är 66 cm låååång, en stor kille. Vägde han i onsdags, tant Tiina var med också=)
Usch från igår eftermiddag och idag har det varit så tungt...allt känns jobbigt och inget jag gör blir bra känns det som... Har så mycket tankar som snurrar fram och tillbaka i huvudet, vill inte hålla på att tänka en massa - vill kunna stänga av men kan inte... Är både arg och besviken och ledsen på samma gång, och det finns egentligen inget jag kan göra åt det förutom att acceptera och gå vidare. Men det är lättare sagt än gjort!
Då är det tur att jag en så himla fin familj, som jag älskar över allt annat...och bra vänner som finns där i vått och torrt, ni vet ju vilka ni är=)
Hoppas på en bättre dag imorgon, med fredagsmys och allt!

2 kommentarer:

T sa...

Åh vilken fin bild på mina hjärtan!! :) Hoppas det känns bättre idag, att du lyckats tränga undan alla dumma tankar och känslor!
Du vet att det bara är att ringa om du vill prata! Eller bara va tyst eller nåt.. :)
Jag älskar Dig!

Hanna sa...

Tack Tiina, det värmer =) Är så glad att jag har dig!