Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 25 mars 2010

En supermysig dag


har jag haft idag=) LOVELY!
Medans Nellie var på dagis åkte jag och Elton till Kyrkis och umgicks med nära och kära. Alltid trevligt att vara där och snacka lite skit, fika och leka med våra små. Efter dagis och Kyrkis tog jag med mig mina älsklingar till Carola och hennes små sessor. Nellie och Alma lekte såå bra tillsammans, vilket var väldigt skönt för mig & Carola...så vi hann både prata och dricka kaffe trots att vi hade 4 småbarn med oss hihi=) Nellie och Alma hann med både det ena och det andra; pärla halsband, måla med penslar & fingerfärg, busa, dansa och fika=)

Gissa om lillskruttan var nöjd när vi åkte hem! Mamma var också väldigt nöjd tåls att tillägga, mer sånt vill vi ha!!=)
Hann även med en snabbsväng förbi Thereses jobb, hon hade hämtat ut kortet från Wasa åt mig och så hade det kommit kläder från Gangstar till mina små också=)
Hann dock aldrig träffa Ermina idag, så imorgon tar jag med mig mina små dit och hälsar på då istället=)

Inga kommentarer: