Mitt liv i ord och bilder....



måndag 15 mars 2010

Tiinas möhippa avklarad=)

Yes, äntligen så fick vi ha vår möhippa för den blivande bruden!=) All planering och fix gav till slut resultat i en underbart rolig dag för min älskade vän!
Vi kidnappade bruden halv elva på fm. och sen var det full rulle med både det ena och det andra; olika småuppdrag, curling, skivinspelning, middag & utgång på krogen=) Möhippan blev verkligen lyckad, och mycket tack vare den blivande fru Larsson som bjöd otroligt mycket på sig själv! En dag jag alltid kommer att minnas, och ha på en speciell plats i mitt hjärta=)
Gårdagen däremot var väl inte lika skojig, spenderade den mest i sängen och i soffan...åh vad sleten jag var...och fortfarande är...haha, det märks att jag inte är så van vid att gå ut. Idag var jag hemma hos Marina medans lillan var på dagis, alltid lika trevligt att ta en kopp kaffe och skvallra med henne! Nu på eftermiddagen har jag bara njutit av sällskapet av mina barn=) De är underbara <3
Ska lägga mig i soffan och snosa på Elton nu...och sen kolla på Familjen Annorlunda, älskar det programmet!
Tjo & Tjim!

Inga kommentarer: