Mitt liv i ord och bilder....



fredag 5 mars 2010

Fredagsmys!


Tillbringade eftermiddagen i Örebro; först hos Therese med gott fika och trevligt sällskap (kan stolt meddela att jag "endast" köpte 2 par byxor, såå snygga), därefter åkte jag, Pernilla & Madde till Lager 157 och shoppade liite, oj vad mycket fint det fanns MEN jag shoppade "bara" en liten sak till varje barn i familjen. Vidare till Willys sen för att införskaffa gott till fredagsmys och lördagsmys=)

Så, då var fredagsmyskvällen snart till ända. Tacos stod på menyn, oj vad vi mumsade och åt=) Efter det kollade vi på Let´s dance med viktiga tillbehör som coca cola, chips, godis och måånga tända ljus! När det blev läggdags för barnen kollade jag och min käre man på Solsidan, den serien är ju grymt bra...många goda skratt!=) Nu avrundar vi kvällen med en varsin öl och något glas vin...får se vem som somnar först i soffan?
Får se om vi ev orkar med ett Skype samtal till våra älskade nära i Oslo ;)

Inga kommentarer: