Mitt liv i ord och bilder....



söndag 28 mars 2010

Sjukt mycket energi!!

Oh yes, nu är den äntligen här: MIN ENERGI! Känns sååå otroligt bra, hoppas bara att den är här för att stanna=) Oj vad "mycket" bra-saker jag fått gjort idag..saker som jag gått och tänkt göra i evigheter men som inte blivit av, men så idag hände det!
Vaknade av min egen lilla väckarklocka Nellie Pellie innan tuppen hann gala, bara att ge sig upp - brygga STARKT kaffe - hämta tidningen - äta frukost: och så var dagen igång!
Idag har jag hunnit: tvätta 3 maskiner, hängt tvätt och vikt in tvätt, dammsugit, städat lite i källaren, åkt in till Willys och storhandlat, rensat i ett underskåp och nu sent på kvällen har jag: hör och häpna! Målat klart Dewin och Emilias bokhylla TADAA!! Känns såå otroligt bra=) Måste också tillägga att min käre sambo fixat klart listerna i köket också! Vi har nämligen gjort en "Att göra lista" som vi tänker fullfölja förhoppningsvis denna vecka, vore så otroligt skönt om det kunde bli så, kanske man kan släppa all ångest man har över saker.
I alla fall var bara tvungen att få skryta lite över min hjärtligt välkomna energi, som jag tänker älska i nöd och lust, tills döden skiljer oss åt - i evighet - AMEN =)

1 kommentar:

Ågrena gård sa...

härligt det låter min ernergi har sprungit och gömt sig.. duktig du är som får allt gjort med massa barn i huset :-)