Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 17 mars 2010

Jag är en händig kvinna!


Japp så är det! Fan vad duktig jag känner mig nu...=) Började morgonen med att baka muffins, skulle till det blivande brudparet och hälsa på medans Nellie var på dagis å tänkte att det kunde vara gött med lite fika=) Passade på att baka extra många så jag lämnade en påse till Nellies fröknar på dagis och en påse till Magnus jobb=) När jag och barnen kom hem så bar jag in lite ved, gick väl inte allt för bra när både Nellie och Elton var smågriniga. Så då gick vi in och jag passade på att tvätta, hänga in tvätt, vika tvätt osv. Fram med dammsugaren och plockade undan alla helvetesleksaker;) Inte för att barnen blev så glada över det, så då var jag den goda modern och lekte med dem=) När Magnus kom hem gick jag återigen ut för att bära in ved, och nu är ALL ved inburen! Känner mig som värsta skogshuggarkvinnan ju....haha! Hmm...känner att denna läsning är väldigt intressant för den som läser haha! Men vadå, man måste ju få skryta lite ibland=)
Imorgon ska jag och Elton till kyrkis medans Nellie är på dagis, ska bli kul! På eftermiddagen kommer min älskade Therese och hennes Cornelia=) Ska bli skoj, funderar på att baka äppelpaj med vaniljsås tills de kommer...mumma!
Ikväll är det Efterlyst, älskar det programmet!!!

Inga kommentarer: