Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 12 april 2011

Vab-dag & mormor-besök


Idag har jag varit hemma med en sjuk liten Elton=( Natten har bestått av väldigt lite sömn och både jag och Magnus har varit så oroliga för vår lille pojk. Han hade superhög feber inatt, närmre 41 grader och det gick knappt att få ner febern.
På morgonen mådde han lite bättre igen och jag passade på att ringa runt bland olika vårdställen, det måste få bli ett slut på det här nu.
Fick också besök av min snälla mormor på förmiddagen, kändes så skönt att slippa vara "själv" hemma och lite extra hjälp med Elton. Han har haft lite svårt att andas också så jag fick ringa runt ytterligare några samtal och till slut fick vi komma till vårdcentralen. Nu skickades det ytterligare en remiss till ett annat sjukhus så vi får hoppas på att det kommer att gå fortare nu.
På eftermiddagen har Elton varit piggare igen och febern har sjunkit. Han orkade till och med busa runt här hemma med sin nya boll som han fick av Eva idag=) Nu hoppas vi på en lugnare natt och att min lille Prins ska bli bättre.

1 kommentar:

Jag sa...

Håller alla tummar jag har ;) Han är nog på G att bli frisk;) Vilken underbar mormor du har!<3 Hälsa det!<3