Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 20 april 2011

Bästa dagen=)


Känner mig så himla nöjd med dagen!!=) Öppnade idag på jobbet och det innebar att jag även fick sluta tidigt - helt underbart. Kunde hämta min lilla skrutta tidigt på dagis för en gångs skull (utan att behöva känna stress över att hinna hem så att man hinner umgås) och sen åkte vi hem till Sanna och hennes små pojkar och hälsade på=) Tiina var också där så det var extra trevligt! Nellie och Leon lekte ute i solen medans vi mammor njöt av en kopp kaffe och saft=)
Kom hem innan kl 15 (!!) och då passade jag på att busa med båda mina små ute i trädgården. Vädret har ju verkligen varit på topp hela dagen!! Det är så skönt att vi äntligen har både sandlåda och studsmatta här hemma nu, finns mycket skoj att hitta på;) Har även hunnit med att kratta lite mer löv på tomten, tycker att jag krattat så mycket men ändå finns det en massa löv kvar.
Vi passade också på att fika på altan hela familjen, så mysigt. Magnus har ju åkt iväg och jobbat varje em/kväll nu när han varit hemma med Elton på dagarna men idag stannade han hemma=)
På kvällskvisten när Elton somnat passade jag och Nellie på att påskpynta lite mer här hemma; det blev ett påskris till köksbordet och ett påskris till Nellies rum. Detta år fick jag tyvärr inga rosa fjädrar och ägg i mitt ris för de skulle lillan ha!!=) Hennes blev så fint och rosa och mitt blev gult och fult;)
Avslutar denna underbara dag med Efterlyst och popcorn!

1 kommentar:

Tanten sa...

Så glad Tanten blir när du är glad!<3<3<3