Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 6 april 2011

Ryggvärk och lite vårkänslor=)


Igår efter jobbet hade jag tur som fick ryggmassage av min syster Elin, tyckte att det hjälpte en hel del och imorse kändes det helt ok. Kände att det kanske kunde vända nu men ICKE - gjorde "illa" mig på jobbet och fick åka hem - kunde knappt gå, sitta eller ligga=( Men så har jag ju turen som har en så snäll syster också, så hon kom hit med sin massagebänk på eftermiddagen och masserade...känns lite bättre nu igen men inte bra. Äntligen ringde sjukgymnasten upp mig också, så imorgon em ska jag dit - hoppas att de ska hitta vad som är fel så att jag kan bli bättre!!
Idag fick jag också hem mina påskblommor som jag beställt av grannflickan=) En stor bukett svenska tulpaner, en bukett påskliljor, en kruka med pärlhyacint och två krukor med mini-påskliljor - man kan inte få annat än vårkänslor=)

4 kommentarer:

Tanten sa...

Jag längtar till höösten!;)

Hanna sa...

Håll käft!

Tanten sa...

Nu gråter Tanten;)Du kommer väl ihåg hur mysigt vi haft det med alla ljus?;)Det funkar ju inte nu för det blir ju bara ljusare och ljusare:(:( Så fundera på det du!!!!!<3<3<3

Hanna sa...

Tänk vad mysigt vi kan ha det ute på vår altan en sval vårkväll med en varsin kall öl i handen=)