Mitt liv i ord och bilder....



lördag 16 april 2011

En härlig utedag!


Idag har vi varit ute heeela dagen + kvällen lång, så himla skönt=)
Har fått en hel del gjort ute också, känns himla bra! Vi har krattat, planterat och burit undan en massa skräp på vår tomt. Barnen har lekt hela dagen och haft himla kul tillsammans=) Nellie och Dewin har lekt affär och Emilia har kört runt på Elton på trehjulingen. Emilia var också snäll och hjälpte mig med krattningen, hon tyckte att jag skulle vila min rygg - så snällt=)
Vi åkte till Burger King och åt mat där idag - mamma och pappa i familjen orkade icke stå vid spisen och slava idag! Det var himla uppskattat av alla fyra barnen och vi hann med en glass på bowlingen också.

Nu är även vår sandlåda klar också=) Dewin och Magnus var duktiga och åkte iväg och hämtade två kärror med sand och jag och Emilia oljade in sandlåde-ramen med träolja under tiden. Så imorgon är sandlådan klar att lekas i=)
Nu på sena kvällen har vi haft lördagsmys i soffan med en massa godis, chips, ostbågar och coca cola (öl för mor & far). De tre minsta sover men Emilia är pigg än så länge=)
Imorgon ska jag åka och fika hemma hos Emelie med Tiina och Sanna - ska bli mycket trevligt!

Inga kommentarer: