Mitt liv i ord och bilder....



måndag 25 april 2011

Livskvalité!


Det är just såna här dagar som man bara ler åt livet, såna här dagar som man vill ha mer av och som man alltid kommer att minnas med värme=)
Dagen har varit hela toppen!! Vi har hunnit med såå mycket - både skojiga saker och "vettiga" saker. På morgonen/förmiddagen fixade vi en massa här inomhus (tvätt, disk, damsugning & golvskurning). Sen gick vi hem till min pappa och tog en förmiddagsfika där; Nellie ville så gärna gå Påskkärring där också så det fick hon göra=)
Vi åt lunch på vår soliga altan och bara njöt av den härliga solen!!
Barnen lekte så bra tillsammans på vår tomt så då passade jag och Magnus på att rensa ur vår källare (ÄNTLIGEN, det behövdes verkligen!!), vi fyllde en hel kärra som Magnus ska köra till soptippen imorgon.

På eftermiddagen tog jag och Magnus med oss våra små till natursköna Lillängen - det var så himla vackert med alla vitsippor och sjön var alldeles blå och spegelblank. Nellie och Elton stod och kastade sten i sjön medans jag och Magnus satt och såg på, Elton råkade också vara den som tog familjens första dopp...haha!=) Innan vi åkte hem igen fikade vi i solen och plockade med oss en massa vitsippor hem.



Efter en varsin kopp kaffe på altan fick vi mer energi och började städa ur vinden så nu är det gjort också - bara för snickaren att komma hit och bygga övervåning!!!!!!;)




Nu sover de små och vi ska äta grillat innan det är dags att sova för oss också.
Mer såna här dagar tack!!!!!!=)=)=)

Inga kommentarer: