Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 14 april 2011

Uppvaktad!


Blev riktigt uppvaktad såhär på eftermiddagskanten=) Emilia och Amanda plockade två superfina vårblomme-buketter till mig!! Blev verkligen superglad, älskar ju blommor och speciellt vårblommor.
Nu är det som sagt fullt hus här hemma när alla barnen är här=) Alla fyra har lekt kanonbra ute i det härliga vädret och jag och Magnus har kunnat ägna oss åt en del trädgårdsarbete. Extra kul var det att se att Elton orkade vara med och leka och busa runt med sina syskon=) Imorgon är det Magnus som får vara hemma och vabba - känns inte lika jobbigt att åka hemifrån nu när han är skapligt frisk igen..
Nu sover alla fyra, Magnus har åkt iväg till jobbet igen (tycker synd om honom) och jag sitter här i soffan och mumsar på lite chips. Ryggen känns inge vidare men nästa vecka ska jag till sjukgymnasten igen så då kanske jag kan få mer övningar att göra.
Natti natti!

Inga kommentarer: