Mitt liv i ord och bilder....



lördag 9 april 2011

Utedag=)


Har haft en kanondag idag=) Fick sovmorgon imorse och sen var det raka vägen till Laxå och fika hemma hos Tiina med vännerna Emelie och Sanna=) Som vanligt när vi alla ses blir det mycket skratt och prat om gamla tokigheter (sånt ger sån positiv energi!). Sen tog vi oss en sväng till blomsteraffären där jag införskaffade mig planteringsjord och såjord - hann även med en sväng till ICA där jag köpte påskfjädrar.
På eftermiddagen tog jag och Magnus med oss barnen ut på en skogspromenad i det soliga men blåsiga vädret, passade på att plocka lite björkris till min trapp också=) Medans barnen lekte i vår trädgård planterade jag påskblommor i urnorna på trappen och klädde påskriset med fjädrar så nu är vi trapp så påskfin=) Hanna = nöjd!
Ikväll blir det nog att somna tidigt, är såå trött - på ett bra sätt=) Natti!

Inga kommentarer: