Mitt liv i ord och bilder....



söndag 3 april 2011


Har varit en mysig söndag, trots det tråkiga vädret=/
Fick sovmorgon imorse, kändes väldigt välbehövligt (har varit så trött på sista tiden). Sen var det nästan bara raka vägen till Hasselfors Wärdshus för att avnjuta en underbart god brunch=) Det var jag, Magnus, Nellie, Dewin och Emilia som var iväg och åt - Elton fick följa med Eva på en promenad istället.
Nu på eftermiddagen bjöd jag och mina två små hem Eva på glassfika, supermysigt=)
Elton somnade tidigt ikväll så jag och Nellie kunde sitta ifred och rita påskbrev, hon har blivit så himla duktig på att rita nu och det är så roligt att få sitta brevid och lyssna på när hon beskriver allt skoj som hon ritat=) Nu sover även lillan så då passar jag på att ta det lugnt i soffan framför TV:n, Magnus har jobbat sen kl 17 och lär väl inte komma hem än på ett tag - såå skönt att vara själv=)

Inga kommentarer: