Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 26 april 2011

Otursförföljda?

Känns som att det inte finns någon som vabbar så mycket som jag och Magnus gör just nu. Kändes så bra igår när båda barnen var friska och pigga. Gick upp tidigt imorse och gjorde mig klar för jobbet, lillan kom upp tidigt i vanlig ordning. Gjorde iordning henne till dagis men så började hon klaga på magen och att hon inte ville kräkas...=( Sa till henne att "du är ju frisk nu så det behöver du inte vara rädd för", men då sa hon att det kändes som att magen ville det...
Magnus var ju hemma förra veckan så det var ju min "tur" nu, bara att ringa till jobbet och säga att jag inte kommer och det känns verkligen inte bra, har ju varit hemma så mycket nu!!=( Ringde till barnens dagis också och tydligen var det fler som var hemma med maginfluensa...
Får se vad dagen kommer att ge, hoppas så att vi andra klarar oss...speciellt Elton, han har varit nog sjuk nu.

Inga kommentarer: