Mitt liv i ord och bilder....



fredag 15 april 2011

Soffmys=)


Nu sitter jag i soffan med Nellie och Dewin och kollar på Talang=) Vi har precis mumsat i oss tacosgratäng med fetaostsallad och vitlöksbaguetter=) Men inte nöjer vi oss med det inte; nu mumsar vi ostbågar, godis och coca cola. Magnus är iväg och hämtar Emilia som varit på klassfest.
Var skönt att få komma iväg och jobba en sväng idag, men konstigt att bara jobba en fredag för nu är det ju "ledigt" igen. Magnus var hemma med både Elton och Dewin idag=)
Har så himla ont i min rygg och nacke..skulle nog inte ha krattat så mycket igår=(
Nu ska jag snart sova, är helt slut!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta kratta! Sluta bära! Sluta greja! Och börja vila lite kvinna!! Ryggen kommer aldrig bli bättre om du ska hålla på hela tiden! Jag kommer snart och tejpar fast dig i soffan om du inte lugnar dig! ;) love U! Puss!