Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 28 april 2011

Friska!!=)


Läget är oförändrat, vi är fortfarande friska och pigga hela bunten=) Känns som att jag ser ljuset i tunneln nu...äntligen!! Men det är knappt att jag vågar tro och hoppas.
Har i alla fall varit ute i det sköna vädret hela dagen idag - Elton har busat runt i trädgården medans jag planterat om en massa blommor, hoppas så att de fortsätter att växa så som de gjort hittills (det är ju riktigt skoj att så blommor, dock tidskrävande).
Hämtade lillan på dagis efter lunch, hon var så nöjd och glad över att få ha lekt med hennes kompisar - knappt att hon ville åka med hem! Men jag lockade lite med mjukglass innan hemfärd och det gick himla bra;) Vi åt en varsin glass nere på Laxå centrum i solskenet, det kändes nästan som sommar!! Köpte också med en bukett med superfina blommor hem till min käre man, det var uppskattat=)
Väl hemma var det dags att plantera om lite fler blommor så nu är allt nästan klart=) Herregud vad blommor jag har, tur att jag har många kompisar att ge bort till;)
Hann även med en kopp kaffe med Eva Veva på altan också innan det var dags för alla kvällsbestyrer...
Nu är allt klart inför morgondagen i alla fall och jag kan med gott samvete krypa ner i min älskade soffa och glo på TV - ska bli himla skönt och kul att åka till mitt älskade jobb imorgon=)

Inga kommentarer: