Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 28 december 2010

Uppvaktad!


Blev uppvaktad av mina kära arbetskamrater idag på jobbet=) Fick en superfin blomma och en underbart vacker Elsa Beskov tavla - blev så glad och rörd på samma gång. Känns sorgligt att lämna mitt jobb, kommer att sakna så många....stora som små. Imorgon är det min sista dag på Mullhyttans Förskola, tänkte ta med mig lite gott att bjuda på=) Sen blir jag lååångledig, ända fram till den 10 januari då jag ska börja jobba heltid på förskolan i Vretstorp - känns spännande och kul!
När jag kom hem idag var det full rulle här hemma, alla barnen lekte och busade runt. Kan lova att ljudnivån här hemma är ganska hög när alla fyra barnen är hemma. Dewin och Elton hade på sig sina nya tröjor som de fått i julklapp; Dewin blev så stolt över att få ha exakt likadan tröja som sin lillebror=)
Nu sover de två minsta och de två stora åkte iväg med sin pappa för att åka skridskor vilket inte gick eftersom att de spolade isen just i detta nu (de får åka imorgon ist).
Ska mumsa i mig lite mer Marabou Polkachoklad nu och sen lägga mig och ladda för min sista arbetsdag som förskollärare i Mullhyttan....

Inga kommentarer: