Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 23 december 2010

Julklappar & Uppesittarkväll=)


Idag var jag och Magnus iväg och köpte alla julklappar till barnen, måste erkänna att det gick väldigt snabbt och smärtfritt (till min stora förvåning)! Har dock inte hunnit slå in alla julklappar än, får göra det när de små har somnat=)
Nu är Magnus iväg och hämtar Pekka och Mamma, sen är det min tur att åka iväg och hämta Lina, Felix och Sofia...Dagge är påväg hit...så vi blir många som ska sitta här på Uppesittarkvällen och mysa=)=)
Har haft så lyxigt idag också, medans vi var och shoppade julklappar passade Eva på att storstäda heeela huset, sååå himla fint blev det!! Tack Eva=) Nellie fick vara med moster Elin och baka kakor hos tant Viola=)
Gjorde iordning en "öl-korg" till grannen förrut för att han alltid är så snäll och skottar åt oss, det är inte alla som har så snälla grannar!
Nu ska jag förbereda lite mer inför kvällen=)
PUSS!!!

1 kommentar:

tanten sa...

Alltid lika roligt att ha med er att göra!:) Man hittar arbetsuppgifter heeeela tiiiiden!<3 Skönt för dig att den alltid så stressade julen är över! Hoppas du kan få lite lugn och ro nu!:) Tack för igår kväll!<3<3<3 Så mysigt!<3