Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 2 december 2010

Nöjd


Känner mig så nöjd med dagen, har fått mycket viktigt uträttat.
Efter jobbet åkte jag och Eva och storhandlade; varje månad hänger det över mig som ett stort moln, men nu är det gjort och allt är äntligen inplockat=) Måste säga att det är bra mycket mer effektivt att ha med sig Eva än att ha med sig Magnus, allt går liksom lite smidigare och snabbare då;)
Idag gav vi också Eva hennes 50-års present (som vi väntat på i evigheter), en fotobok över vår tid "tillsammans" och många fina stunder tillsammans, den blev hon så glad över! Känns bra=)
Har inte träffat mina små sen igår morse=( Kom hem så sent igår och åkte supertidigt imorse... Och ikväll kom jag hem sent igen, Elton hade somnat för längesen men Nellie var vaken!!! Så mysigt att bara få krama om henne!=) Min lilla älskling..hon sa att hon hade längtat efter mig... Skönt att det är fredag och helg imorgon, ska njuta av min familj hela helgen och bara vara hemma=) Då trivs jag som allra bäst!

2 kommentarer:

tanten sa...

Det är du värd att få vara hemma hela helgen!<3 Men det finns ett litet problem:) Behöver skjuts hem på lördag kväll:( Du kanske kan slita dig en halv timme och hämta stackars Tanten???

tanten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.