Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 29 december 2010

Sista dagen på jobbet...


Känns så himla sorgligt!!=( Åh vad jag kommer att sakna alla....alla goa barn som jag hunnit fästa mig vid. Fick ett superfint brev och en present av ett barn med föräldrar idag, det värmde. Började gråta när jag läste det...så fint skrivet och allt ska jag ta till mig och bära med mig!!!
Men livet går vidare. Så är det=) Får några veckors ledighet att njuta med mina barn innan jag börjar jobba på mitt nya jobb.
Dagge är som vanligt här, haha han har blivit som en möbel här hemma;)
Imorgon ska jag och syster Sofia åka in till Marieberg och shoppa, hoppas på att det inte ska vara helt smockat med folk.
Puss!

2 kommentarer:

tanten sa...

Herre gud! Har ni fått en möbel till:) Bäst ni bygger ut ännu mer än som var tänkt:) Glöm inte handla allt imorgon för nyår!!!!!!!

Jeanette sa...

Du kommer va saknad på Hasselmusen,så ja hoppas dom tar väl hand om dig på nya jobbet! Anton har nu börjat sagt Hanna,och pekar på dagis när vi passerar. Så ja sa att du hade slutat nu,jaha svara han tebax.. Men vi kanske kan hälsa på Hanna och hennes barn, ja Antons hanna <3 Kram