Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 15 december 2010

Myspys


Har haft en så mysig eftermiddag och kväll=)
Kom hem samtidigt som mina små + mina sambos - mys! Tände alla fina ljus i mitt kök och satte på lite kaffe och tog fram mina goda julmuffins. Min morfar ringde och sa att han skulle komma så det blev extra mysigt. Elton busade runt som vanligt och Nellie sjöng en massa fina sånger för oss.
Fick en kanonfin julblomma och barnen fick lite julklappar... Nellie och Elton gav sin gammelmorfar en julklapp också=) Fick riktigt med julkänsla!! Tänk att det BARA är 9 dagar kvar till Julafton!!!!
Nu sover mina små, och Magnus är iväg och köper pizza till oss...=)
Saknar mina vänner...känns som att vi ses alldeles för sällan, men hoppas på att ha lite mer tid över julen så kanske man kan styra upp något skoj=)
Nu ska jag tända lite mer ljus tills älsklingen kommer hem!
Puss på er!

2 kommentarer:

tanten sa...

Ja! Hitta på nåt skoj! Barnvakt finns om du behöver!<3

Anonym sa...

ja tänk om man hade barnvakt någon gång,det har aldrig hänt mej tyvärr:( hoppas ni vill komma och hälsa på oss snart..vill så gärna krama lite på barnen <3
hoppas ni mår bra annars=)
/Madde