Mitt liv i ord och bilder....



måndag 27 december 2010

Julafton nr 2


Idag har vi haft ytterligare en julafton här hemma hos oss=) Alla fyra barn fick så fina och bra julklappar och de är alldeles överlyckliga!!! Det är inte alla barn som har sån "tur" att de får fira jul fler gånger, det blir mååånga julklappar=)
Nellie blev så glad över sin Barbiedocka (kul att få leka med storasyster) + alla My Little Ponys (som ska få flytta in i det nya slottet), alla tjusiga klänningar och kläder.
Elton fick en brandbil som spelade och brummade (varför ska alla leksaker låta så?), för att inte tala om alla andra slags bilar och traktorer han fått - han älskar allt som brummar=)
Emilia fick en massa pyssel och scrapbookinggrejer (så hon ska köra ut resten av familjen så hon & jag kan få sitta i fred), smycken, Barbie och Little Pet Shop och så fick hon en superfin klänning som hon ska ha på Nyårsafton=)
Dewin fick en massa coola kläder (Pekka vill nog att han ska vara lika cool som honom), en massa Star Wars lego och bilar=)
Jag fick också lite julklappar idag - Eva köpte en supersnygg handväska till mig och så fick jag ett presentkort på Gina Tricot av svärmor=)
Imorgon ska jag jobba, min näst sista dag innan jag slutar...känns både sorgligt och skönt...
Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar I lööööv it!!!!

1 kommentar:

tanten sa...

Vilken mysig kväll för er! Den väskan var du värd!<3<3 Och Tack för en så goooo dag!<3<3