Mitt liv i ord och bilder....



lördag 4 december 2010

Underbara hemma


Njuter för fullt av att bara vara hemma=) Myspys i mängder med min fina familj och ingen stress över något - så här vill jag ha det jämt!
Vabbade igår för en febrig Nellie och passade på att ha Elton hemma också...underbart. Lillan ville att vi skulle baka pepparkakor och så fick det bli! Kan erkänna att det inte var helt lätt att baka med båda mina små men kul hade vi;) Nellies pepparkakor blev så fina och Elton lyckades platta till lite deg som fick bli en kaka, resten av degen mumsade han i sig...
Idag ska vi försöka julpynta lite till här hemma och eventuellt fixa till en utegran, får se hur det blir...den brukar komma upp alldeles för sent och inte alls till första advent som jag vill.
Kram!!

Inga kommentarer: