Mitt liv i ord och bilder....



måndag 6 december 2010

Julförberedelser...

Det är mycket som ska fixas inför julen...på gott och ont.
Igår var jag uppe sent och slog in en massa julklappar, så skönt att ha det gjort! Idag kom julkorten på barnen så nu har jag suttit och skrivit adresser och klistrat frimärken i över en timme...men det är klart=) Nu ska de BARA läggas på brevlådan (haha, inte alltid så lätt att komma ihåg)!
Idag var Magnus och Nellie på Dewins simavslutning, det tyckte de var kul=) Prinskorven fick åka med Eva hem från jobbet, så det vara bara de hemma när jag kom hem. Som alltid hann jag och Eva med att dricka lite kaffe och snacka lite skit;)
Nellie somnade i bilen på väg hem och Elton somnade gott i min famn.
Nu ska jag också snart ta kväll, är så trött och börjar få ont i halsen=(

1 kommentar:

tanten sa...

Lika bra att Tanten postar julkorten!:) Då blir det lite ordning på torpet:)