Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 7 december 2010

Ont i halsen=/


Jävla skithals!! Hur kommer det sig att jag får ont i halsen varje eftermiddag/kväll? Kan ju knappt svälja..men på morgonen är det som bortblåst, himla konstigt det där.
Idag när jag kom hem från jobbet hade vi besök av Dagge, Elton var så nöjd som fick bli runtburen och göra som han ville;) Nellie och pappa gjorde världens godaste tjockpannkaka som vi mumsade i oss=)
Kom hem ganska sent så jag hann bara umgås med dem i ca 1 timme innan det var läggdags=/ Men jag fick ändå en hel del pussar och kramar så jag ska nog klara mig tills imorgon igen=)
Fick en ny almanacka idag av Lärarförbundet (behövde verkligen en ny!!), fick även lite annat smått - så tack Lärarförbundet och Ulrika!!
Har hängt upp en tvätt och städat lillans rum också så nu kan jag lägga mig med gott samvete...är såå trött, hoppas på att halsen är bra imorgon igen.

Inga kommentarer: