Mitt liv i ord och bilder....



lördag 18 december 2010

Julpyssel hela dagen!!


Idag har vi julpysslat heeela långa dagen=) Jag och Nellie började redan på förmiddagen med att pyssla, lillan klistrade och ritade som bara den och jag satt och scrappade på några tändsticksaskar. Efter det pärlade jag och lillskruttan halsband - jag fick ett av Nellie och hon fick ett av mig. Sen ritade vi tomtar på toapappersrullar, så fina;)

När barnen väl somnat efter en hel del lek (Pippi Långstrump) så var det min tur att hugga in på tändsticksaskarna igen=) De blev såå fina och jag hoppas så att de blir uppskattade av dem som får dem.
Lördagskvällen avslutar jag tillsammans med mina sambos och Håkan=)

1 kommentar:

tanten sa...

Låter som ännu en bra dag för dig!:) Kul att Håkan kom och piggade upp dig lite:) När inte dina sambos kunde det!:) Hihi:)