Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 30 december 2010

Seg värre...

Usch vad jag är seg, känns fortfarande inte som att jag vaknat till än=/
Hade sällskap av mister migrän hela natten och därefter känns huvudet som en enda stor skumgummiboll....
Så det blev aldrig något Marieberg för mig idag...kanske lika bra det - den som spar han har;)
Nu på kvällen har jag och de tre största barnen suttit och ritat i målarböcker, en lagom aktivitet för mig känns det som.
Imorgon är det Nyårsafton och hela familjen ska ha Nyårsfest här hemma tillsammans med Eva. Vi ska äta god mat och smälla några raketer, helt lagom=)

5 kommentarer:

tanten sa...

Härligt! Ska bli såååå mysigt!<3

Hanna sa...

Ja det ska bli underbart=) Skönt att all dricka är fixad nu också=) Vet inte vad jag har för man som tror att vi ska klara oss på ENDAST 5 öl???;)

tanten sa...

Tur att jag är van att fixa sånt:) Man har ju en viss erfarenhet:( Mannen tänkte väl dricka dem själv:) Och det kan han ju göra nu för vi har ju egna!:) Han klarar sig nog på sina 5!

Hanna sa...

Haha, ja våra får han inte!!!!

tanten sa...

Nej! Aldrig! Nu delar vi upp ekonomin!:) Haha:)