Mitt liv i ord och bilder....



söndag 19 december 2010

Lugn dag


Det har varit en otroligt lugn dag idag, vi har bara varit hemma och fixat lite...
Barnen har varit på toppen humör och vi har hunnit med att leka massor=)
På eftermiddagen fick vi besök av Elin, Mio och Eva och avnjöt en underbar adventsfika! Eva var snäll och tog med sig båda barnen ut i snön en stund så att de fick åka lite pulka=)
Jag själv stannade inne i värmen och skrev alla listor med saker som ska fixas och köpas inför julen=) Vi ska ju köpa allt dagen innan Julafton så det gäller att inte glömma något!!
Nu ska jag slå in de sista klapparna till barnens fröknar på dagis som de ska få imorgon=)

4 kommentarer:

tanten sa...

Snöret på Nellies pulka är fööööööör kooooort:( Det måste fixas:) Tills nästa pulkaåkning:)

Hanna sa...

ok=)

tanten sa...

Det fixar nog din sambo:) Hihi:) Men om jag tror rätt, så får jag nog fixa det själv:)

Hanna sa...

haha ja säkert =)