Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 8 december 2010

Skithals!!


Börjar bli riktigt trött på min lilla hals nu! Rösten är nästan obefintlig och jag får anstränga mig till tusen bara för att kunna tala...så irriterande=/
Både jag och Magnus sitter och nyser och hostar ikapp här hemmma, tur att barnen får vara friska i alla fall (än så länge).
Idag när alla i familjen Tajkon var hemma hade vi lek på schemat; vi har lekt affär, dagis och restaurang. Ett populärt namn nu i lekarna är tydligen "Torder" och "Erik" hahaha=) Nellie tycker alltid att jag ska heta Torder nu när vi leker, inget namn jag gillar vidare värst men det får gå ändå;) Elton fick också vara med och leka men han får bara vara Griseknoen som vanligt...=)
Nu ska jag kolla färdigt på Efterlyst och sen soooova!!!=)

Inga kommentarer: