Mitt liv i ord och bilder....



söndag 12 december 2010

Funderar..


Tänker så det knakar, känns som att jag har tusen saker att tänka på just nu. Mycket som ska fixas och mycket som ska bestämmas. Gör rätt Hanna!!
Dagen har jag spenderat med alla fyra barnen och mina sambos - har hunnit med en hel del, men ändå inte tillräckligt. Hur ska man få tiden att räcka till??
Idag har vi (jag) äntligen fått upp alla julgardiner hemma hos Eva och julpyntat lite, så fint det blev - vi är riktigt nöjda=) Jag och Eva hann också med en sväng till underbara Hemsjön också, där inhandlades en present som jag ska ha till julklappsbytet på jobbet imorgon=) Eva köpte två superfina julkulor som vi hängde upp i hennes köksfönster.
Nu har jag också förberett det mesta inför mina barns Luciafirande imorgon; Nellie ska vara tärna och Elton ska vara tomte=) De ska ha sitt firande på morgonen så då hinner jag med Luciafirandet på mitt jobb också!
Nu ska jag fundera vidare och passa på att stryka lillans luciaklänning....

1 kommentar:

tanten sa...

Tack!<3 Det blev sååå fint!<3 Nu är det bara att invänta julen i lugn och ro! Ska bara njuta av alla goa människor hela jul och nyår:) Mycket att se fram emot!<3<3