Mitt liv i ord och bilder....



måndag 12 april 2010

Vägrar kolla på TV

Har kommit på (woaw!?) att jag kollar alldeles för mycket på TV, tydligen är ca 1 timme om dagen/kvällen alldeles för mycket om man ska hinna plocka undan på kvällen och kunna lägga sig i skaplig tid=/ Är så j-vla trött idag, somnade alldeles för sent igår, runt kl 01. och upp runt halv sju och sen dess har det varit fullt ös... Är sjukt trött och här hemma ser det ut som ett bombnedslag...hur kan det göra det liksom? Herregud jag gör ju inte annat än att städa och plocka undan...bläää!
Nellie var på dagis idag och under tiden passade jag på att hälsa på Marina; dricka lite kaffe och snacka skit, och så passade jag på att handla litegranna innan jag hämtade lillan. Efter det åkte vi till Konditoriet och fikade med tjejerna Hellman, mumsigt=)
Sedan åkte vi alla till Killevippen, där jag vägde och mätte Elton: han hade växt mycket nu igen hela 69,5 cm är han & 7600 g tung...inte undra på att jag tycker att kläderna blivit små;) Innan vi hämtade pappa på jobbet, passade jag och Nellie på att besöka hennes gamla dagis, vi gungade och busade oj vad nöjda vi var=) Tror dock att hon inte tycker att den lekparken var lika rolig som den i Norge, hon vill redan åka tillbaka till Peter & Ann-Christin säger hon=)
Imorgon ska lillan till dagis igen, då får jag passa på att åka hem och fixa lite under tiden...
Nepp nu väntar tvätten på mig!!!

2 kommentarer:

tanten sa...

Ta med mitt skit också:)

Mia sa...

Jag vet!!! Samma syndrom hemma hos mig. Tycker att jag tvättar, städar & diskar JÄMT men det finns alltid lika mycket tvätt, disk & skit överallt för det. Haha. Kan inte minnas att det var så här när jag bodde hemma. Haha!!