Mitt liv i ord och bilder....



måndag 26 april 2010

Aktiv!!

Känner att jag varit väldigt aktiv idag, känner mig mycket nöjd=)
Efter att jag lämnat mitt lilla monster på dagis åkte jag & Elton hem till Frida och lilla Svea, vi tog en härlig skogspromenad med våra små - så härligt! Sedan var det dax för Elton att åka till vårdcentralen, misstänkte att han fått öroninflammation igen och så var fallet tyvärr...=( Min stackars lilla pojke...så nu går han på en penicillinkur igen... Vill inte att han ska behöva vara sjuk och äta en massa mediciner, Nellie har ju alltid varit frisk och aldrig behövt äta någon slags medicin.
Hämtade lillan på dagis och vi tog även med oss Linda hem, alltid trevligt med lite sällskap=) Lagade mat; torsk, äggsås & potatis...sååå gott och till efterrätt blidde det choklad-mintkaka (med after eight i), den blev god men sååå kladdig...såg nu i efterhand att jag hade sett helt fel på tiden i receptet haha! Men man kan inte vara perfekt jämt! Tror att jag blir lite småsnurrig med 2 små här hemma som busar & bråkar om vartannat.
Har också fått ett nytt jobb=) Som me&i försäljare, underbart mysiga barnkläder och även lite till mamma & pappa i fin kvalité, så är det någon som är sugen på att boka ett klädparty nu innan sommaren så hojta till!!! Älskar deras kläder, har köpt massor till mina små=)
På kvällskvisten ringde Frida och frågade om vi inte skulle passa på att ta en promenad till och det kan jag ju inte tacka nej till=) Så idag har jag hunnit med hela TVÅ promenader, känner mig så nöjd med mig själv...kanske blir en vändning nu så att fläsket försvinner? ;) Den som lever får se...
God natt gott folk och alla rara bloggläsare & vänner=)

Inga kommentarer: