Mitt liv i ord och bilder....



måndag 5 april 2010

Segt värre

Är så fruktansvärt seg idag...väcktes inatt runt kl 3 av att Nellie ropade på mig och ville att jag skulle sova i hennes säng. Försökte sova och få plats i hennes lilla bädd, men det var trångt och kallt för hon ville inte dela med sig av sitt täcke.. Hon vaknade vid 6.15 igen och det var bara att häva sig upp...som tur var ville hon kolla på Bolibompa så då fick jag småslumra i soffan från och till... Så nu är jag så seg, sitter här som ett spöke typ... Har lyckats pallra mig ner till tvättstugan och slängt i en tvätt dock... Nellie halvsitter här bredvid mig i soffan sovandes... Elton ligger i sin spjälsäng och sover, fortf lite febrig.
Funderar på vad vi ska hitta på idag??? De stora barnen ska lämnas kl 14.
Puss

Inga kommentarer: