Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 28 april 2010

Tur i vänskap!


Man talar om tur i kärlek och visst har jag det, men jag har också en enormt tur i vänskap=) Har spenderat en hel dag med mina underbara vänner och inser verkligen hur lyckligt lottad jag är!! En härlig känsla som värmer mitt vänskapshjärta.
Har spenderat denna onsdag med Tiina, Sanna & Emelie med shopping, gott att mumsa på och många många goda skratt. Det känns som att jag nu fått laddat på mitt energiförråd och hoppas på att det ska räcka läääänge. Skönt att få ha bara varit Hanna idag, utan att behöva ta hand om mina små. Elton har spenderat dagen hos sin mormor och Nellie hos sin Eva=)
Men måste ändå erkänna att jag saknat mina små litegranna idag, pussade och kramade extra mycket på dem när jag kom hem...ibland kan det vara skönt att få längta lite.
Imorgon kommer Ermina hit på besök, ska bli kul...undrar bara vad jag ska bjuda på för fika...har inget hemma, kanske lika bra det...;)
Snart är det dags för Efterlyst, kan denna onsdag bli bättre? hihi;)
Pussen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...kan man få beställa kläder direkt från dig eller går det bara via klädpartyn? Maria (Mirandas mamma)

Hanna sa...

Helst via partyn. Annars kan man gå in och beställa på nätet med, men där ligger oftast inte det nya ute. Passa på att ha ett party vett ja=)? Jättebra värdinnegåvor nu!