Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 20 april 2010

Mysdag med mina små=)


Idag valde jag att stanna hemma med båda barnen, både Nellie och Elton sov oroligt i natt så det kändes bra att ta en hemmadag och bara ta det lugnt.
På förmiddagen kom barnens morfar hit och busade litegranna, skönt för då hann jag städa lite i "lugn och ro"=) Efter det så ville lillan åka till mormor och så fick det bli=) Jag som tänkte att jag nu inte skulle äta så mycket onyttigt MEN så blev det icke - har smällt i mig en hamburgertallrik, en grodbakelse och en del godis...varför varför varför????? Jag är en riktig gottegris ju!=/ Å inte har jag varit ute på någon promenad heller....blää...
Men imorgon ska jag hem till Tiina medans lillan är på dagis och då ska vi INTE fika något onyttigt utan äta fruktsallad PÅ MITT INITIATIV =) Sen ska vi också unna oss att sola lite, så kanske vi hinner att bli lite bruna och snygga till det stundade bröllopet;)
Nu ska jag utöka mitt dagliga matintag med lasagne som älsklingen lagat och kolla på Desperate Housevives!!
BYE

Inga kommentarer: