Mitt liv i ord och bilder....



måndag 5 april 2010

Min stackars lilla Elton

Fick åka in till akuten idag med min lille pojk, tyckte att hostan bara blev värre och värre och att han var så himla tungandad så jag ringde till Sjukrådgivningen och de tyckte att jag skulle åka in akut. När vi kom in så kunde läkaren konstatera öroninflammation=( Det hade t.o.m värkt hål på ena örat...usch vad synd jag tycker om honom, han är ju bara 5,5 mån... Men det verkar som att han är en tålig kille, för han har knappt gnällt något..
Eva fick ta hand om Nellie medans vi var iväg, och när vi kom hem hade hon städat så fint här hemma=) Vet inte vad vi skulle ta oss till om vi inte hade Eva, hon finns alltid där och ställer upp. Älskar dig Eva!!!!
Nu sover båda barnen och jag och min älskling ska mysa i soffan och kolla på Johan Falk=)
Ciao!

5 kommentarer:

Ermina sa...

skrutten.. Det är inte lätt för dom när de är små.. o inte för oss mammor heller. Hoppas han blir frisk snart !

Anonym sa...

Hej!
Fick ett tips om att du bloggade, så jag smög mig in.
Hoppas det inte gör något.
Hur trivs ni i lilla Hasselfors då?
Man ser er inte så mycket men vi bor ju i varsin del av byn.=)
//Helen

Hanna sa...

Helen: Såklart att det är ok att du läser min blogg, blir ju bara glad av att folk vill läsa=) Vi trivs superbra! Nä, vi är väl inte ute så jätteofta i "byn" blir nog mer sen när värmen kommer. Titta gärna förbi ngn dag vett ja!

Anonym sa...

Hej igen.
Ja det ska jag försöka göra.
Om du vill får du kika in hos mig med. www.raingirls.devote.se
/Helen

Mia sa...

Det är så roligt att läsa i din blogg. Speciellt nu när du uppdaterar så flitigt!! Kram Mia