Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 22 april 2010

Bra dag idag igen=)


Vad skönt det är när man haft en så bra dag så man känner sig lycklig när den börjar gå mot sitt slut=) Är så nöjd med allt idag (minus alla utbrott lillan fick imorse). När lillan var på dagis var jag och Elton på Kyrkis, han sov mesta tiden vilket gjorde att jag i lugn och ro kunde sitta och snacka skit och fika med Frida hihi! Efter kyrkis hämtade vi lillan och åkte raka vägen till min pappa som skulle bjuda oss på mat på Hasselfors Wärdshus; köttfärsgratäng med potatis sååå gott, jag och Nellie mumsade som bara den=) På em fick vi besök av barnens gammelmormor, hunden Lee, mormor och moster - mycket trevligt, både för mig och de små=) Nellie var så nöjd när hon fick gå ut med Lee och hålla i kopplet!
När de åkte hem tog jag med mina små i vagnen och gick till lekparken, som tur var så somnade Elton så att jag och Nellie kunde leka i fred=) Vi hade såå roligt och Nellie åkte linbana om och om igen. Trodde inte att hon skulle våga åka först, men hon är modig min lilla tjej=) "Igen mamma, igen!" skrek hon=) Efter en stund kom pappa & Eva hem från jobbet men då ville hon inte med hem utan skulle såklart med Eva och så fick det bli=)
Har även hunnit med en del hemmasysslor idag också: tvätt, dammsugning, disk och vedinbärning...känner mig väldigt nöjd=)
Hoppas på en lika bra dag imorgon, lillan ska inte till dagis utan vi åker hem till tjejerna Hellman och leker och fikar istället!
Nu väntar sängen -nattikram!!





Inga kommentarer: