Mitt liv i ord och bilder....



söndag 25 april 2010

Sköna söndag


Sitter här och bara njuter...dagen har varit så underbar hittills=) Vaknade 9.45 imorse (!!!!) herregud, det är väl flera år sen man kunde ligga i sängen så länge på morgonen=) Åt en supergod frukost med min älskade familj och hade så mysigt. Sen kom snälla Eva och hämtade lillan för att åka en sväng... Då passade jag & Magnus på att fixa en massa här hemma, jag har tvättat & grejat här inne. Magnus har passat på att röja undan lite på vår hemska tomt och elda upp en massa skit... Elton sov så gott ute i vagnen i flera timmar också. Nu ligger han här på golvet och blir arg för att han inte kan krypa fram till sina leksaker i den takt som han vill, ser så sött ut=)
Hela helgen har varit så bra=) I fredags tog jag med mig barnen till Ågrena gård så att Nellie fick leka med Tilla=) Vi mammor kunde njuta av att de tjejerna lekte och de minsta sov =)
Igår var jag och Magnus in till Marieberg och shoppade lite, Eva var snäll och tog hand om de små. Magnus köpte lite nya kläder till sig själv och jag hittade äntligen en klänning som jag ska ha på Tiinas bröllop=) Köpte även schampoo och balsam för 700kr (!!!) så nu hoppas jag verkligen att mitt hår ska bli bra, faaan vad det ser ut! Nellie och Elton var så nöjda när vi kom hem, de hade varit ute och busat nästan hela dagen...skönt!
Nu kom Eva hit, Nellie sover så gott i bilen så vi ska passa på att dricka lite kaffe och prata lite skit, alltid lika skoj=)

1 kommentar:

tanten sa...

Haha:) Visst har Tanten dåligt minne:( Men jag kommer absolut ihåg att du sov till 10.00 den 21 februari:) För då tog jag hand om allt på morgonen:):) Så roligt att läsa allt du skriver!!!<3<3<3