Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 21 april 2010

Underbara onsdag!


Har haft en kanondag idag, känns oerhört bra! Började dagen med morgonmys med mina små, båda barnen var nöjda och det var inga problem med att komma hemifrån i tid och till dagis...tänk vad mycket en bra start på dagen kan göra=) Lämnade lillan på dagis och åkte hem till Tiina, Jennie och lille Caspian var där också...så trevligt så! Så kul att kunna träffas lite och bara umgås...älskar mina onsdagar när det är "Tiina-dag". Lämnade sedan barnen hos deras mormor och lyxade till det med lite solning med Tiina, ska försöka sola en dag till denna vecka så kanske man kan se något fräschare ut;)
Sedan var det dax för 6 månaders kontroll för min lille prins och han är nu "OK-märkt"=) Han kan allt han ska och så vidare...haha, kan tycka att såna där kontroller är lite fjantiga. Elton väger nu 7745 g...känns att han börjar bli tung nu, blir småjobbigt att bära runt på honom...ska bli skönt när han kan börja krypa!
När vi kom hem kom det en snickare hit och kollade på ritningarna på vår framtida övervåning, men han hade inte tid att börja förrän efter semestern...känns lååångt borta!

Kvällen här hemma i Lövlunda har bestått av en massa bus och skoj med mamma, pappa, Nellie & Elton=) Oj vad vi har skrattat!! Efter en sån här dag kan man ju inte vara annat än lycklig i hjärtat!!! Älskar min familj och mina underbara vänner=)=)
Imorgon ska jag och Elton åka till Kyrkis medans Sessan är på dagis, skoj!
Nu ska jag kolla vidare på Efterlyst...tidernas bästa TV-program ;)

1 kommentar:

Therese sa...

Vad fina ni är mina små älsklingar (inkl. du med mitt lilla plommon) blir så lycklig i mitt hjärta så det bara bubblar till, när jag läser att du mår bra o har det bra!! saknar dig!! puss