Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 14 april 2010

Skallebank & förstört hår =/

Så skulle man kunna beskriva min dag idag...en mindre bra dag alltså=(
När jag lämnat lillan på dagis åkte jag & Elton hem till älskade Tiina, då var det som att trycka på en knapp och migränen var ett faktum! Aj aj aj, var väldigt längesen jag hade migrän och fy vad dåligt jag mått... Magnus fick sluta tidigare och komma hem för att ta hand om barnen, kände att jag inte var i form för att fixa det... I alla fall; somnade på soffan och sov i över 3 timmar, mådde ändå ganska skapligt när jag vaknat till så jag bestämde mig för att åka hem till syster Sofia, där Linda var för att lägga i lite blonda slingor i mitt hår igen... Detta slutade så gott som katastrof, då nästan hälften av håret är som tuggummi=( Så nu sitter jag här med massor av hårinpackning i håret och plastpåse på huvudet som jag ska sova med...hoppas att det ska göra succé för mitt hår...
Skitsamma...håret blev i alla fall lite ljusare=) MEN huvudvärken kommer smygandes igen...hoppas så på att den är borta imorgon...
Kollade på Efterlyst förrut aj löööv it!
Puss å hej, leverpastej...slitet hår på en halvblond tjej.. ;)

Inga kommentarer: