Mitt liv i ord och bilder....



söndag 11 april 2010

Hemma i Svea Rike igen...


Hemresan från Norge gick kanonbra, båda barnen var så nöjda hela tiden!=) Känns dock lite tråkigt...med all vardag igen, men jag har såå mycket positiv energi med mig från Norge känns det som. Så skönt att ha varit hemifrån och sluppit alla tråkiga måsten, känns skönt att vi äntligen unnat oss denna lilla resa...det är inte ofta som vi gör något så detta har varit "stort" för oss=)

Nellie är så nöjd med resan, hon pratar så gott om Peter & Ann-Christin och om alla stengubbarna och trollen hon såg på Karl Johan=) Jag och Magnus planerar redan att åka och hälsa på igen, i sommar och UTAN barn...kan vara skönt att få komma iväg själva också...kunna sitta vid uteserveringarna och ta en öl och bara njuta=) Imorgon blir det dagis igen, hoppas så att mina små får vara friska nu...även om de fortfarande är lite förkylda.
Nu ska jag fortsätta med tvätten, medans energin sprudlar!!!
Ha det! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hej min underbaraste... ååå så jag har längtat att skriva en kommentar till dig!! Gu vad jag är glad att ni åkte iväg,låter som ni haft toppen hos kusin Peter o Ann-christin. det är ni verkligen värda! pussa dina älsklingar från mig!! Och puss på dig oxå.. Älskar dig!/ Plommonet

Hanna sa...

Haha, älskar dig också mitt lilla avgasplommon ;)