Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 6 april 2010

Äppel & Hallonpaj

med vaniljsås har jag och lillan bakat idag=) Vi fick ju besök av vår Tiina, så då passade vi på att fixa lite fika. Tiina hade med sig lite påskpresenter till oss i familjen, så gulligt av henne, och det finns väl inget som jag tycker mer om än att få lite snus och choklad...hihi, allt jag behöver;)
Elton börjar redan bli lite bättre, så det verkar som att penicilinet ger verkan=) Imorgon ska Nellie få vara hemma från dagis, det är så många som är sjuka och jag vill inte riskera att hon ska bli sjuk igen innan vi åker till Norge på torsdag!! Funderar på att ta med mig mina små till Sköllersta och köpa körv till min käre morbror, det är ju lite långt att åka ända ifrån Norge för att köpa liksom, så då är det lika bra att jag köper med till honom=) Får se om Ermina är hemma så kanske vi hinner med ett litet besök där också!
Idag hade vi en snickare här som kollade på ritningarna på vår framtida övervåning, han skulle kolla lite på vad det kommer att kosta...längtar så tills vi kan sätta igång för vi är verkligen i behov av ett större hus!
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sooova, är sååå trött!
Nattikram =)

3 kommentarer:

Mia sa...

Skönt att Elton börjar att bli bättre!! Bland det värsta som finns när de små är dåliga!! kram Mia

Anonym sa...

Vad roligt att man kan ge kommentarer nu =) Har följt din blogg rätt länge nu :)Hittade den via Tiinas blogg... Det är alltid lika roligt att läsa om det som händer hos er..Skönt att Elton mår bättre nu,vet hur jobbigt det är när sin bebis inte mår bra =( Kram från Caroline Bejfalk

tanten sa...

Sluta aldrig med din blogg!!! Den är en vana för mig nu:) Så roligt att läsa för mig<3 Gråter ibland:) Du är världens bästa mamma<3 Kramar tanten:):)