Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 8 april 2010

Dagen har börjat bra...

...oh yes, har morgonmys med mina små och vi alla tre är så nöjda=) Jag har fått mitt morgonkaffe och barnen har fått sin morgonvälling, kan inte begära en bättre start på dagen. Ser ut som att det kan bli riktigt fint väder idag också, hoppas!! Nu är det snart vår på allvar...förresten igår när jag var på väg hem så jag min första TUSSILAGO, den växte så fint vid vägkanten utanför Sköllersta, var såå nära att tvärbromsa för att kunna stanna och ta ett kort...men det var en stor lastbil bakom så det gick inte! Får se om jag hinner ta med barnen ut på en liten skogspromenad idag så kanske vi hittar en=)
Idag firar jag och älsklingen 5 år, tänk att vi stått ut med varandra såå länge;) Nä men skämt åsido, vårt förhållande har fått stå emot många motgångar...och då är det skönt att kunna känna nu att vi har ett så stabilt förhållande där vi litar på varandra helt och hållet=)
Idag bär det äntligen iväg till Norge, ska bli såå kul! Får se om jag har någon tid över att blogga då...om inte så kommer jag hem på söndag igen...måste erkänna att jag blivit bloggberoende!!

Inga kommentarer: