Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 29 april 2010

Fullt hus..


..idag kom Dewin och Emilia hem igen=) Emilia har fyllt 8 år så idag grattade vi henne med en massa paket, hon blev supernöjd! Tycker att tiden har gått så fort, hon var ju bara 3 år när jag och Magnus började träffas...lilla snuttan! Hon är en stor tjej nu, kan läsa och allt. Imorgon ska vi hämta en tårta som jag beställt åt henne, hoppas hon gillar den...lägger ut bild imorgon så att ni får se.
Imorgon är det ju Valborgsmässoafton också, har ju nästan glömt bort det!=) Ska bli kul att gå ner allihopa och kolla på brasan *mys*
Idag kom Ermina hit med sin lilla sessa Melissa, alltid lika trevligt att umgås med henne. Elton och Melissa låg bredvid varandra och oj vad Elton såg stor ut...haha värsta jättebäbisen...men söt ändå;) Han är så duktig nu, halvkryper/krälar fram efter leksaker, min lille kille.

Hämtade lillan på dagis i vanlig ordning och sen bestod eftermiddagen av en massa bus hemma och så hann vi även med att ta ut Nellies trehjuling så att hon fick cykla litegranna=) Eller rättare sagt; hon satt på cykeln och jag fick putta på, för hon kan bara cykla bakåt...hihihi;) När jag tröttnade på att vandra Granstigen fram och tillbaka ca 10 ggr gick vi till lekparken. Där åkte lillan linbana och gungade, Elton sov så gott i vagnen=)
Nu är syster Elin här, ska se om jag kan tjata till mig en liiten massage, vore skönt.
Puss och hej, leverpastej!

Inga kommentarer: