Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 13 april 2010

En fullspäckad vårdag!

Ja den här dagen har det verkligen varit fullt upp, heela tiden, både på gott och ont. Körde iväg lillan till dagis imorse och åkte direkt hem för att försöka fixa lite hemma. Hann med en hel del idag, även om jag inte hann allt som jag ville få fixat. Hann i alla fall med att bädda rent i vår säng och i Eltons säng, tvätta 4 tvättar, hänga in tvätt, dammsuga, laga mat, ta en promenad med mina små, städa i källaren, vårstäda lite på tomten och så ställde vi ut vår lilla kanin Gosan=)

Det har varit såå himla fint väder, så det var ett måste att ta ut barnen i syskonvagnen=) Kan erkänna att jag inte använt syskonvagnen många gånger, har skyllt på vädret...men nu finns det inga ursäkter längre; här ska det promeneras!!=)
Elton sitter nästan helt själv nu, han sitter i någon minut men sen trillar han åt sidan hihi=) Han krälar också nu...framåt mot leksaker och sånt...blir så stolt över honom=)
Har haft en bra dag...till och från...Nellie har börjat med att vara dum emot Elton=( Vet inte hur jag ska få henne att förstå att han är liten och att hon inte får göra honom illa? Skulle förstå om det var så att Elton fick mycket av min tid, men när jag har båda själv så är jag nästan bara med Nellie...usch jobbigt. Men hon är ju inte bara dum emot honom, hon är så gullig och snäll också mot honom...leker och gosar=)
Nu ska jag kolla på Desperate Housevives och sen sooova, är helt slut=)
Imorgon åker jag & Elton till Tiina medans Nellie är på dagis, ska bli kul!
Puss

Inga kommentarer: