Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 26 januari 2011

Storhandling - check! Frosta av frys - check!


Så då är äntligen storhandlingen avklarad, känner mig mycket belåten=) Det är en fröjd att storhandla med Eva, tycker att vi är ett effektivt par inne på Willys (till skillnad från mig och Magnus). Blev en hel del införskaffat och det känns himla skönt att alla förråd är fyllda och mycket mat i kyl och frys. Var dock lite svårt att få in någon mat i frysen över huvud taget så jag och Magnus har precis frostat av frysen - tack vad mycket mer den rymmer nu!! Det var nästan lika mycket snö i den som det är ute;) I väntan på att avfrostningen skulle bli klar passade jag på att bygga en liten pyramid av all lättdryck jag köpt, vi älskar nämligen lättdryck i denna familj=)
Hämtade förresten Eltons 1-års kort idag, de var såå fina! Wasafoto gör verkligen så fina porträtt men ack så dyrt fast det var det värt!!
Ska väl snart försöka sussa, upp tidigt imorgon igen och jobba!!=)

4 kommentarer:

tanten sa...

Ja! Du och jag är ett dream team på Willys!<3

Hanna sa...

Ja verkligen =) Tack för idag, du är en pärla!

tanten sa...

Du med är en pärla!<3

Emelie sa...

HA HA HA HA HA HA HA HA JAG DÖR AV SKRATT! Fin pyramid vännen..! Du är så duktig =)