Mitt liv i ord och bilder....



fredag 14 januari 2011

Fredagsmys!


Nu är det Fredagsmys om det så är det sista jag gör. Nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det slut på veckan det är dags för FREDAGSMYS!!!!! =)
Fyra glada kom hem till vårt Lövlunda idag, glada över att det är helg och äntligen fredagsmys=) Jag busade och myste med mina små medans mannen stod vid spisen och slavade (I like it!). Vi mumsade lite chips i soffan och njöt av att bara vara...
Sen var det dags för fredagsmiddagen, Magnus hade gjort såå god mat och vi fick till och med efterätt till - chokladpudding med grädde *mumma* =)

Hann med att kika lite på Bolibompa men sen var båda mina små trötta och ville sova=)
Idag har jag också haft min lärarexamen i 1 år - Grattis till mig själv;)
Jag och min käre man avslutar fredagskvällen med en massa onyttigt i soffan tittandes på Let´s Dance (som alla andra i detta avlååånga land)!

Inga kommentarer: